شبکه مقابله با جرائم مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت با هشدار به مؤسسات مالی پیرامون سوء‌استفاده سازمانهای تروریستی مورد حمایت رژیم ایران از سیستم مالی بین‌المللی، اقدام به انتشار توصیه نامه‌ای نمود.
این سازمان در توصیه نامه خود با تشریح شیوه‌های گوناگون این سازمانها و رژیم ایران برای دور زدن تحریم‌ها و تأمین مالی فعالیت‌های خود، خواهان هوشیاری کامل مؤسسات مالی و شناسایی و گزارش هر گونه فعالیت مشکوک مرتبط با این سازمانها شد.
آندریا گاکی، مدیر شبکه مقابله با جرائم مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا در این باره گفت: «سازمانها و فعالیت‌های تروریستی تحت حمایت جمهوری اسلامی نباید به سیستم‌های مالی آمریکا و جهان دسترسی داشته باشند از همین رو این توصیه‌نامه منتشر شده تا به مؤسسات مالی برای محافظت از  سامانه‌های خود و هم‌چنین افزایش هوشیاری در شناسایی فعالیت‌های مرتبط با تروریسم کمک کند».
برایان ای.نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری در امور تروریسم و اطلاعات مالی، نیز با اشاره به تلاش‌های مستمر رژیم ایران برای تأمین مالی فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده خود، بر تعهد آمریکا برای مقابله با این اقدامات تأکید کرد.
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید